петак, 15. април 2016.

Vanil krem strudla



Eevo jednog kolaca koji moze da ima nekoliko imena ...ovako kako se zove a ja bih ga mogla prekrstiti u nesto drugo......naprimer  " krempita na drugi nacin" ali u svakom slucaju je ukusan i vredi probati.
Sad u mojoj kuci nije favorit ali moji momci pretezno momci su postali jako komplikovani i znaju da komentarisu  da je nesto  dobro, manje dobro ili nesto sto nije toliko po njihovom ukusu da ne moram ponovo da pravim.
Cerka i ja smo vise pozitivne i volimo domace slatkise pa onda nismo mnogo probirljive...Ja jedino reagujem na testa za kifle i takva testa sa kvascem ( to je verovatno zato sto sam ih puno isprobala i na kraju naucila sta je dobro za mene a sta manje dobro)  to mora da bude dobro i netreba da bude zilavo  i probala sam neznam koliko testa a zadovoljna samo sa nekoliko.
Ali da se vratimo na strudlu od pudinga...

Lagana za pravljenje lepog izgleda i treba je probati naravno .....samo ja sam se pridrzavala secera  po receptu i nije bila nimalo slatka za moj ukus ....a ja volim kolac kad je dobro sladak .....znaci ako hocete sladje da vas vise podseti na krem od vanilije ( onaj koji  ide u princes krofne je dosta sladak) onda zasladite ako nevolite sladko onda uradite po receptu...
.Ja sam naravno na sve to sto je bilo u receptu dodala i kokosovo brasno jer ga obozavam i bas mi se svidelo....Ja ne bi bila ja kad nesto ne bi dodavala i oduzimala ali ponekad samo


Recept kolaca sam pronasla negde na Culinarki  to jest mislim da se zove Teste of life blog i nikako da ga napravim  a vec dugo planiram i tako evo tog kolaca koji je dobar imati kad imate goste jer ga bude puno
.Meni je izaslo 3 strudle od mojih kotra a to je bas dosta...Na  receptu stoji da se kore podele na 4 puta po 4 kore ali ja sam imala nege grcke kore koji je bilo samo 12 ili 13 komda ali mislim da je islo odlicno malo vise fila je bilo ali je i socnije mozda..
..
U svakom slucaju hvala za recept koji je dobar i proveren i nemozete pogresiti pa cak i da improvizujete....


Ovo je fil br. 1
 3 jaja
4 kasika secera
2dl ulja
4 dec jogurta
1 kasicica praska za pecivo i
2 dec griza i
 2 dec kokosovog brasna( kokosovo brasno je po mojoj zelji ono nije u originalu)
Umutite belanac i secer penasto i u to dodajte zumanca  muteci jos malo i dodati ulje griz. pecivo jogurt i kokos ( ako se odlucite za njega) i dobijenu masu ostavite na stranu dok kuvate  fil broj 2


 Potrebno vam je 1 paket kora znaci 0d 12 do 16 kora ili bolje receno 500 grama kora


 Fil br 2

3 pudinga od vanile
1litra mleka
9 do 12 kasika secera( meni je sa devet bilo nedovoljno)

Skuvati po instrukcijama 3 pudinga u 1 litru mleka sa 12 kasika secera
Ostaviti nekoliko minuta da se prohladi mesajuci stalno da se ne uhvati korica.


Kore razdvojite i podelite na iste delove znaci ako imate 16 onda cete dobiti 4 puta po 4 ako imate 12 onda 3 puta 4 i tako
 U svakom slucaju prve dve do tri kore se mazu sa prvim filom cele a ta zadnja koja ide odozgo i  ne maze se samo se stavi na ivicu krem iliti puding ( kao na slici dole ispod) i onda se lagano uvija ( meni jeepek papir pomogao pri uvijanju) i kad uvijete vi stavite na pleh
 Dobila 3 kore ili 3 strudle i mislim da je sasvim dovoljno dok prvobitni recept je imao 4 strudle ali to je na vama odlucite sami....

 Slaganje ili priprema strudle ide ovako.
Veliki pleh od sporeta obloziti pek papirom i na njega slozi prvu koru na koju saspes 3 do 4 kasike fila razvuces po celoj kori i onda stavis drugu koru uradis isto tako i onda sloxis trecu koru i na toj trecoj kori samo po ivici ( duzini) sipati puding ( kao na slici)i zatim umotati koru i ostaviti u pleh ( na zadnju koru ne stavljati fil broj 1 nego samo puding po ivici)

 Ponoviti tako isto dok imate kore Ja sam na zadnjoj kori preko pudinga imala malo visanja i njih stavila odozgo i bilo je jako ukusno....




 Tako sam ja dobila 3 kora malo deblje ( 3 strudle)
Zagrejati rernu na 200 stepeni i staviti pripremljenu strudlu a zatim smanjiti na 180 .Peci  15 minuta jer je sve u principu vec gotovo, Kada se prohladi podseca na krem pitu.
Posuti sa secerom u prahu odozgo.









Нема коментара:

Постави коментар