среда, 23. септембар 2015.

Puzici sa sirom i spanacem


Ovo pecivo je nesto sto se godinama povlaci u mojoj kuhinji. To su obicno puzici sa sirom ili sa pica punjenjem koje sam cesto pravila dok su deca  bila mala .Obicno sam ih pravila deci za uzinu ili kad su isli negde ili kad smo setali do parka i na razne aktivitete.
Jedno vreme su bili  zaboravljeni ali sad je doslo vreme opet sa unukom kad setamo dobro je imati nesto sa sobom.....sva sreca pa nije komplikovan i voli cak sve ono sto moja deca nisu volela salate , brokoli, spanac i slicne zelene stvari....
Danas je odluka pala bice samo sa spanacem i sirom a neki drugi put sa pica smesom.









Recept:

40 grama kvasca
5 decilitara mlakog mleka
1 kockica / kasicica secera
2  kasicice soli
1 decilitar ulja
otprilike 12 do 14 decilitara brasna
Meni je danas otislo 12 decilitara i koristila sam Sencansko tip 400

Za filovanje
300 grama spanaca skuvanog sitno iseckanog i dobro procedjenog / posoljenog
500 grama belog / feta sira
 U mlako mleko i ulja sa secerom razmutite / otopite kvasac i sa tim zamesite testo .
 Poceti sa 11 decilitara brasna i soli   dodavajuci jos brasna prema potrebi.
  U receptu stoji 12 do 14 dec ali meni je otislo 12 dec  samo
.Testo netreba da bude tvrdo ali ne da se lepi , treba da bude glatko.
Ostaviti to zameseno testo pokriveno nekih  45 minuts, dok se testo ne duplira.

 U medjuvremenu skuvajte i procedite spanac i posolite ga

 Pripremiti i izmrviti  sir...moj je bio dosta mastan i bio je mekan nije se mrvio nego sam ga mazala...

 Nadoslo testo podeliti na 3 lopte i razvuci  svaku za sebe namazati prvo sirom pa onda spanacem odozgo....
 Kada namazete vi urolajte testo kao  rolat ...

 Urolovano testo iseci  na  2 cm debele parcice/ snite  okrenuti ih  i staviti u pleh pritisnuti malo rukom odozgo i ostaviti  da nadolaze nekih 30 minuta.
Ja nisam uspela da uslikam kad sam ih polozila u pleh jer sam zaboravila  ali postupak je isti kao za cimet ruzice samo bez korpica

Premazati odozgo umucenim i posoljenim jajetom i posuti susam ako volite a moze i bez susama.

Peci u predhodno zagrejanoj rerni na 250 stepeni nekih 10 do 12 minuta.

Izvuci  kada su pecene i pokriti ih jednom krpom i ostaviti da odmore neki minut. Otprilike sam dobila 30 puzica / ruzica.

Jako su mekane i ukusne samo je bitno bar kod mene da spanac i sir budu slani ako nisu onda su bezukusa ( bar meni)

Istu ovu varijantu mozete pravit sa nekim drugim filom

Cim budem isprobala necim drugim dobicete nove slike i nove ideje .

Prijatno!


Нема коментара:

Постави коментар